Powered by Smartsupp

SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ

Rejestracja czasu pracy

Jest to zestaw środków technicznych i informacyjnych wykorzystywanych w zakładach pracy, mających na celu kontrolowanie obecności, spóźnień oraz nieobecności pracownika.

Kontrolery mają możliwość pracy w trybach wejścia, wyjścia, wyjścia służbowego i innych (ustawionych przez operatora systemu).

Wszystkie te zdarzenia przechowywane są w pamięci kontrolerów. Dzięki oprogramowaniu, możemy konfigurować system kontroli dostępu do indywidualnych potrzeb i wymagań. Umożliwia on także monitorowanie zdarzeń, który zapisuje w formie raportu. 

Jeśli oprogramowanie dostarczone przez producenta posiada możliwość raportowania RCP, to możemy nawet określić kto, kiedy i jak długo pracował. Na rynku istnieją też urządzenia, które fizycznie podbijają kartę pracownika przy wejściu do firmy (coś w rodzaju kasowanie biletów). Na takim dokumencie widać dokładnie, którego dnia, o której godzinie dana osoba weszła i wyszła z pracy. 
Urządzenia dobierane są indywidualnie zgodnie z wymogami i wskazaniami klienta.